Merhabalar çok merak ettiğim bi konu var kordonunu bağlatıp doğal yolla hamile kalan yada böyle bi olayı duyan var mı ben bağlattım pişman oldum ve tekrar doğal yolla hamile kalabilir miyim diye merak ediyorum doktorlar çöm düşük bir ihtimal diyor ama belki olur diyorum