Kizlar merhaba ben 37+3 ikinci gebeligim ilki sezeryan buda sezeryan olacak dun braz rahatsizlandim sanci sandim acile gttim riskli gebelik oldugu icin ve vajinal varisim var bu yuzden iliski yasak bize dunku doktorda alttan muayne yapti acilman varsa yatis vericen dedi neyse taburcu etti eve geldik bugun sabah bi kalktim karnim yok gbi bi rahatlama midem zehir olurdu mide yanmasida yok ve bebegim bugun cok yavas hareket ediyor yani asagi baski yapiyo kanala grmis olablr mi s