Da-s bende öyleydim canım hasteneden çıkıp giderken ağladım onu bırakıp gidiyorum diye ama biz hissetmiyor sansak da onlar bütün her şeyi hissediyor merak etme annesi stres etme hiç hepsinin üzerinden geleceksiniz bebişin ile bol bol dua et isyan etme sakın dua ettikçe Rabbim kolaylığını veriyor için de rahat oluyor ve ben her gün hastaneye gidip geliyordum yoruldum bittim dediğim günler de oldu sonra kendi kendime diyordum sakın pes etme çok güzel günler yakında savaşçı meleğinle biz başardık diyeceksin diye kendi kendime motive ediyordum resim çekmek yasak ama çaktırmardan çekebilrsen çek sütünü daha iyi arttıyor bebeğini sevdikçe bi damla da olsa sütü sağ ver sütün ile daha iyi toparlanacak annesi ciğer geliştirici oldun mu sen biz şuan 37. Hafta olduk kilomuz da 2,270 di dün günlük 10 20 60 gram arası alıyor ilk doğduğu zaman 2 hafta zayıflayabilir sonra kilo almaya başlıyorlar buda ek bilgi olsun bilgi vermişlerdir zaten diye düşünüyorum amin canım amin çok yakında emzirirsin bol bol dua ve sabır şuan en iyi ben anlarım güçlü savaşçı anneleriz biz 💐