esraaa97 atmadilar maalesef 3 4 tane doktor gördü dikiş uygun gorulmedi. Acil atilacakmis diye. Progestan bile baslamadilar önlem amaçlı olarak. Ama Diyarbakır’daki doktorum ile irtibat kurdum serklaj atılmıyorsa parayla progestan al kullan dedi. Dozunu soyledi başlattı. Daha sonra burada detaylı ultrasona perinatologa gittim o da şaşırdı baslamadiklari için reçete etti. Serklaji acil atarız çünkü önlem amaçlı haftası geçti dedi. Daha yeni gelmisti perinatolog hastaneye. Ölçümlerde rahim ağzı gayet iyi cikiyordu 4 saatlik memlekete gitmekte sıkıntı görmediler biz de gittik. 3-4 gün sonra tansiyon yükselmesi ve öğürme ile acile gittim rahim ağzı 10mm olmuş hunilesme varmış hemen hastaneye yatırıp dikiş atıldı 24+0 da . Memlekette kaldım ben eşim geri döndü. Aileler baktı bana sürekli yatiyordum. Çok şükür güzel ilerledi 37+0 da gebelik zehirlenmesi riski ile acil sezaryene alındım. Serklajdan yana sıkıntı yoktu