Aybklc Kızlar selam kilolu gebelik yaşayanlar sorun oldu mu? 105 kiloyum korkuyorum? Süreç nasıl ilerledi sizde tecrübelerinizi merak ediyorum kaç kilo aldınız siz veya bebek sorun yaşadı mı
Havin49_ Aybklc ben oğlumda 76 ile hamile kaldım. 90 ile doğuma gittim şuan ki gebeliğim 87 kg ile hamile 80 kg yum 19 haftalık iki gebeyim yediğine içtiğime dikkat ediyorum astım hastasıyım karnımın büyümesiyle boğulcala derece de nefes darlığı yaşıyorum ve çok yoruluyorum
Nisanmomy Aybklc 89 kilo ile hamile kaldım hiç mide bulantım olmadığı için iştahsızlık ve kilo kaybı yaşamadım. 25. Haftam yaklaşık 98 kiloyum. Çok şükür şu ana kadar ciddi bir sorun yaşamadım. Bundan sonraki döneme çok kilo alındığı söyleniyor. Mümkün olduğunca dikkat etmeye çalışıyorum
Baklavaseverim Aybklc Ben 65 ile kalmıştım ama 22 kilo alıp 86 ile doğuma gitmiştim bana kalırsa diyetisyen eşliğinde devam et hem kendi kilolarını vermiş olursun aşkım ben hep ev de yattığımdan diyeti yapamadım çok bunalıyordum tatlıya sarmıştım
BebegimVeBenn_ Aybklc ilk gebeliğimde 82 ile hamile kalmıstım 12 kilo almıstım bir sorun yaşamadım çok şükür Gebeliğim şuanda 89 ile hamile kaldım toplam 7 kilo almışım yine bir sorun yaşamadım çok şükür pazarteside doğumum var inşallah 🌺
RubyK 83 ile başladım 100 kiloyum belki 1,2 kilo daha almışımdır. 35.haftamdayım.Doktor diyetisyene yönlendirdi ama gitmedim.20-30 kilo alan çok duyuyorum.Başta kafama çok takıyordum artık takmıyorum.Bebek bir hafta ileride o kadar.
Havin49_ RubyK neden gitmedin acaba doktor git demiş ya ondan sordum ama dikkat etmek her zamşydir 30 kilo alan var diye o osikolji ile ilerlememek lazım belki hemen vermişlerdir 30 kiloyu ama asla sağlıklı değil ve kilolu insnalr genelikle kolya kolay kilo veremiyor
RubyK Havin49_ illa 30 kilo alıcam diye bir şey yok.Olanlar var ve sağlık problemleri yaşamamış bu da benim için bir motive.Doktor tabikii yönlendirecek ama benim iştahım hep açık ve yemeyi seven birisiyim sen yapabiliyosan yap.Zaten doğuma az kaldı hayırlısıyla atlattıktan sonra bakılır
DogaLina_ RubyK yanlis bir bakis acisindasiniz. Ilk gebeligimde 35 kilo alan biriyim. Ama bunu almam sigarayi birakmamdan kaynaklanmisti. Yani ben kendi vucudum ve bebegim icin iyi bir duruma getirmek icin almis oldum. Ve 63 kiloyla hamile kalmistim. Yani bi tarafi yaoarken bi taraf sismisti ama sigarayi biraktigim icin sorun yasamamistik. Heerkesin bu kadar detay vericeginj sanmiyorum. O yuzden 30 kilo alanlar beni motive ediyo diye dusunmeyin bence. Kendi iclerinde baska seylerle dengeliyolar bu durumu. Simdi 35 haftaligim sigarayi malesef kesemedim ve 17 kilo aldim. Ama kilolu hamile kaldim. Doktorum surekli kiziyo alma kilo diye. Cunku o dengeyi bu sefer kuramadim.
handan3958 Aybklc canım kilo ile hiç bir alakası olmadığını düşünüyorum iki kızımıda kilolu doğum yaptım ilkinde 124 kilo idim ama çok çok zordu ilk doğum olduğu için yavaş ilerledi ve tecrübesizlikten doğumda ıkınamadm çocukta oksijensiz kaldı küvezde yattı vs vs ama çok şükür şimdi koca kız oldu sağlıklı sıhhatli hamdolsun ikinci kızımı ise tüp mide ameliyatı olmak için sıra beklerken sürpriz şekilde korona dönemi hamile kaldığımı öğrendim onda dahada kilolu idim ameliyat olcam diye salmıştım 135 kilo idim çok ağladım ama yapacak bişey yoktu diyetisyen eşliğinde hamile iken 8 kilo verdim ilk aylarda sonradan verdiğim 8 kiloyu geri aldm yani hamile kaldığım kilo ile doğum yaptım ama doğumum çok kolay ve kısa sürdü gerçekten 2. Doğumlar daha kolay oluyor kilo ile alakası olsaydı ikinci doğumum daha zor olurdu şimdi ise 3. Gebeyim 4 yıl önce 2. Doğumumdan 1 sene sonra tüp mide ameliyatı oldum ve bu sene de 75 kilo ile 3. Ye Hamile kaldım bakalım sağlıkla sıhhatle bu daha kolay olur inşallah hepimiz sağlıkla kucağımıza alırız 🤲🏻🥰
pinarersu handan3958 ay bende tüp mide düşünürken hamile kaldım konudan bagimsiz ama hazır denk gelmişken biraz süreci anlatır mısın? Nasıl geçti ameliyat sonrası için beslenme düzenin nasilfi adapte olabildin mi? :))
Celestial Aybklc hamilelikte illa kilo alıncak diye bişey yok ben kilolu kalmadım ama herkes daha öğrenir öğrenmez “çok kilo alcaksın çatlıcaksım hatta zayıflar daha çok alıyolar” falan diyolardı. Hayatıma her zamanki gibi devam ettim yemeyi ne azalttım ne çoğalttım 30. Haftamda 4 kilodayım. Bu süreç tamamen sizinle alakalı alsanız da verirsiniz tabi ki ama ne kadar az alınsa tabi ki o kadar iyi ama öncelik bebeğiniz sağlıklı olsun da gerisi boş
handan3958 pinarersu Canm ben ameliyat sırası beklerken hamile kaldığımı öğrenince aşırı ağladım napcam ben diye ama şimdi diyorumki iyikide öyle olmuş doğumumu yapıp 1 sene sonra ameliyat oldum ameliyatım çok güzel ve çok kolay geçti doktorum çok iyiydi devlet hastanesinde oldum sadece ve sadece ilk 1 ay zorlandım oda 15 gün sıvı 15 günde püre dönemi idi ondan sonrası çok şükür herşey çok güzel çok kolay ilerledi ama ben çok söz dinleyen bir hastaydım doktorumun verdiği 6 aylık listeyi noktası virgülüne uyguladım sporumu yürüyüşümü aksatmadan ve çok şükür 65 kilo verdim iyikide olmuşum hayatımda aldığım en doğru kararlardan biri diyebilirim🥰
pinarersu Aybklc ilk gebeliğim de 107 ile hamile kalıp hemen hemen o civarda doğum yaptım hiç bulantım vs olmamıştı . şu an 115 ile hamile kaldım maalesef. Ama bu sefer bulantım çok fazla. İnşallah bu gebelik sonrası zayiflariz :)
zeyka İlk gebelikte 72 ile hamile olduğumu öğrendim 99 ile doguma girdim. 2. de 90 ile öğrendim 99 ile doğurdum. 3 de yine 90ile öğrendim 19 haftalık hamileyim kilo almadım şimdilik umarım yine 3 basmaklari görmem. İlk gebelikte aşırı aşırı istahlıydım. Kiloları veremeden üst üste gebelikler oldu. 4 yılda 3.sezaryenimi olucam. kiloları hep dogumdan sonra gider diye teselli ediyorrum kendimi ama 😅😅😅
RubyK DogaLina_ sizin bakış açınız yanlış ne demek 30 kilo alanlar beni motive ediyor :) 20 kilo aldım karalar mı bağlim napim.Tek ben değilim ya gibi düşünün
DogaLina_ RubyK hayir ama doktor size diyetisyen onerisinde bulunmus. Bu oneriyi goz ardi edip 30 kilo alanlarla motive etmeyin kendinizj demek istedigim bu. Karalar baglamayin tabiki sadece doktor tavsiyesini dikkate alin cevredeki insanlari degil
sevgidolubiranne RubyK Ayy canım boşver bide laf anlatmaya çalışma 😂 bende 89 la kaldım başta diyetisyene başladım baktım zaten benim yediğim kadar veriyor listeyi yani tek farkı abur cubur olmaması bir de meyveyi porsiyon tarzında tükettirmesi . Bende 38 e girdim 104 kiloyum şu anda . Ve diyetisyenle ilerlemedim . Buda kimseyi ilgilendirmez yani eleştiri söz konusu bile değil 😂 Kilolular kiloyu kolay veremiyor lafına da çok güldüm 😂😂 veririz yada vermeyiz sen kendi sürecini anlatmışsın birde ordan üşenmeden sana yazmışlar yani hiç takmaaa😂
atesvesu Aybklc üçüncü gebeliğim hep kilolu hamile kaldım ilk gebeliğimde 96 kiloydum ben gebeliklerde kilo veriyorum almıyorum lohusalık bitiyor geriye fazlası ile alıyorum 😓 Birde insanın zoruna gidiyor kilolu insanlar hamile kalınca suçluyorlar kötü kötü senaryolar yazılıyor korkutuluyor bu bizim elimizde mi çok mu yiyoruz da bu hale geliyoruz 2016 yılından beri insülin direnci ile mücadele ediyorum
kalorisizpatates Aybklc 109 ile hamile kaldım 29+2’yim şuan 113 kiloyum 4 kg aldım dikkat edince çok kilo almıyorsun bide ben çok bulantı yaşamıştım onun da etkisi çok kiloyla ilgili bir problem yaşamadım