Seyma190623 Kızlar az önce farkettimm hafif bi damla şeklinde iki göğsümdede ıslaklık oluşmuş normal midir?
irem_zengn Seyma190623 20. Haftadan beri benim sürekli geliyor korkulacak Birşey değilmiş doktorum sadece sıkıp tetiklememem gerektiğini söyledi
Sudedemirer Seyma190623 benim iki hamileligimdede geldi hatta 11. Haftalarda şuan 22+0 hala geliyor hatta tişörtümü sırılsıklam yapacak şekilde doktor normal oldıgunu smyledi ama dokunmayın sıkmayın ucuyla oynamayın doğumu tetikler kendi kendine akması tehlikeli değil ama
2812 Seyma190623 yani kişiye göre değişiyor hiç gelmeyen de var ama artık süt bezleri aktifleşiyor vs
merveiii ya ben bilmedim 28 haftadayım yanlışlıkla hafif ucunu sıktım sarı bir sıvı geldi doğumu tetikler diye şuan çok korkuyorum