Cimcime30 Kızlar doktorla takıpteydım çarşamba dün yanı ıgnemı vurdum dün pik ti bugün de pik ıkı gündür ılıskı oldu ustnuste yukurtlama oncesı ve dün ,sızce bugün yapmalımıyım catlayınca mı yapmalıyım ?
ikiprensesannesi___ Cimcime30 bunlardan hiç anlamıyorum hakkındq hayırlısı olsun inşallah üste kalsın
Cimcime30 Olacakolcak26 geçen ay da aynı tedavıden gectım ıgne yaptım ertesi gün pıktı dıger gun catlamıstı
Cimcime30 xyzxyz kuzum sat 11 ekım ama benn letu kullandım 10.gunde sağ da 19 sol da 18 mm yumurta olmuştu çarşamba ıgne yaptım
Cimcime30 xyzxyz sabah 10.30 Igneyle alakası yo geçen aydan Bılıyorum çünkü ıgneden sonra pık sonra catlama oldu
xyzxyz Cimcime30 iğneyi vurulduktan 32-40 saatleri arasında oluyormuş çatlama. Yani perşembe 18:30 ile cuma 02:30 arasında çatlıyor. Şuan cumaya girdik. Yani şu sıralar yumurtan ya çatlamış ya çatlamak üzere. Şuan acil bir ilişki yapmadıysanız yapın. Tam 12 saat sonrs ikinci ilişkiyi yapın.