aygunseydanur Kuzum ben iki cm açıklıkla hastaneye gittim ve açıklık ilerlemedi.Doktorum suni sanciyi uygun gördü ilk başta düşük dozda verdiler sonra yükselttiler böylece seni yavaş yavaş hazirlamis oluyorlar.Sezeryan belki doğum sırasında acı hissetmemek için iyi olabilir ama sonrası dikişlerle oturup kalkmak açısından zor olabilir.Ben doğumda zorladigim için kendimi dikişlerim oldu ve onlarla bile 10 gün çok zorlandım.Dogumdan daha zordu benim için.Sen ve doktorun en doğru kararı verirsiniz ama lütfen kendi bedenini tanıyarak kararını ver 🌹(Her ay regl sancisiyla hastanelik olan ben vajinal doğum yapabildim,kendine güven)