Kızlar merhaba görümcemin 8 yıldır 3. Gebeliği 2si düştü bu sefer de değerleri iyiydi 1400 küsürdü karnından iğne vuruluyordu, bugün doktor gitmiş değerin 800 oldu demiş 6 haftalık ve bebeği daha görememişti doktor. İğneyi vurmayı bırak kese düşer demiş. Sizce neyapmalıyız? Bebek oluşur mu tekrardan değerleri yükselir mi?