Ezgi0716 ben 4. Ayın başına kadar yediğim herşeyi çıkarttım 0 iştahla 4 ay geçirdim sonradan düzelcek merak etme biliyorum zor ama geçicek 🙏🏻 Ilık suya limon atıp iç kendini zorlama vitamin haplarını al yiyebıldıgın ne varsa onu ye merak etme bebeğin depodan beslenıyor zaten, senin onu besleyecegın zamanlara geldiğinde miden düzelmiş olcak tecrubeyle sabit 👼🏼