KIzlar bende 39+4 teyim şuan 4 saat önce kahverengi sümüksü bir akıntım geldi hastaneye geldim doktorum alttan muayene etti kanaman yok suyunda gelmemiş ama 1 cm açıklığın var dedi. Nstye bağladılar beni düzensiz sancılarım çıktı 2 saat sonra tekrar muayene edicez dedi. Şimdi bekliyorum bakalım nolucak ama büyük ihtimalle doğum olmaz bugün, heyecan korku dorukta 😀