Yenibirannee Yesimmmmi ilk doğumunuz mu? benim ilk 38+5 ikinci 38+3 üçüncü haftaya 38+4 oluyor o zaman olcak kısmetse
ipekmom_ Yesimmmmi genelde 38.haftalarda alıyorlar. İlk doğumum 38+3tü ikincisi inşallah 38+4te olacak
kyaas Yesimmmmi ilk hamileliğimde 39+4te almıştı bebeğim zayıftı biraz fazla bekletti bunda ikinci sezeryan olduğu için daha erken alır tabi
Hizliveofkeli Normalde 38i geçmek istiyordu ama 37+6da olacağız. İki gündür de çok sancım var cumartesi kontrolde de çıkarsa bekler mi bilmiyorum. Çok sancı olduğunda Eski yara yerinin açılması ihtimaline karşı erken yapıyorlar mı acaba