İkinci çocuğuma hamileydim ve 3 günlük olduk bile. Gebelik şekerim olduğundan dolayı doktorumuz 37. Haftada çok beklemek istemediğini söylemişti fakat çok ısrar edince 39 haftaya kadar kontrollü bi şekilde bekledik. 39+1 de kontrole gittik ve doktorum artık bebişi almak istediğini söyledi. Sancılarımda düzene girmişti ama açılmam yoktu. İki gün daha beklemek istediğimi söyledim doktorum kabul etti iki gün daha bekledik ve bize bi dahaki kontrole hazırlıklı gelin yatış verebilirim demişti. gittiğimizde 3 cm açılma vardı ama sancılar tam anlamıyla düzenli değildi. doktorumuz artık yatış vericez suni sancıyla devam edeceğiz dedi. Hastaneye gittiğimizde saat 10.30 civarıydı yatış işlemleri vs derken suni sancıyı 11.30 da taktılar. İlk sancıları karşılamak beklediğimdende kolay oldu. Ama aklım hep evde kalan oğlumdaydı anneannesiyle kaldılar. Eşim bu süreçte hep yanımdaydı ve destek oluyordu bence yanınızda rahat bi insanın olması çok önemli. Saat 2 civarı doktorum gelip açılmayı kontrol etti 5cm olmuştu saat 7-8 gibi doğum olur dedi gitti. Benim sancılarım sanki çok artmış gibi hissediyordum ve meryem ana otunuda suya bırakmıştım ve o da tam açılmaya çok çok az kalmıştı hatta doktorum dediki bunun tam açılmasına çok az kalmış bu kadar kısa sürede açılmazsın dedi. Neyse sonra ben sıcak suya girmek istedim eşim beni duşa soktu. Özel hastane olduğu için imkanımız vardı. Suya girip çıktıktan sonra biraz plates topunda vakit geçirdim sancıları uzanarak daha zor karşılıyordum çünkü. Yaklaşık 4 buçuk civarıydı ve ben inanılmaz bir haldeydim sancılarım çok sık gelmeye başlamıştı. Dakika başı sancı geliyordu ve sanki bebeğin inişini hissediyordum. Üç dört sancı saydım beşincide artık ıkınma hissim gelince eşime hemen ebeyi çağır dayanamıyorum doğuruyorum galiba dedim. Ebe gelip kontrol etti ve 10 cm açılma var dedi inanamadı hemen sancım geçince beni doğumhaneye çıkardılar ama bağırıyordum ister istemez son anlar çok zormuş 🥹 doğumhaneye çıktık ve doktoru aradılar doktorum bekleyin dedi ama bebek beklemedi ebe hanım sağolsun çok iyi yönetti süreci ve üç ıkınmada bebeği kucağıma verdiler. Doktorum doğuma yetişemedi sadece kordonunu kesti ve dikişimi attı. Başımdada 3 ebe vardı biri elimi tutup komut veriyordu diğeri bebeğin başını gördüğünü söylüyordu ve temkinliyordu bana göre çok rahat ve güzel bir süreçti. Doktorum inanamadı bu kadar rahat doğurduğuma ve yetişemediği içinde çok üzüldü hiç tahmin etmedim bu kadar çabuk açılacağını dedi. Tam 17.10 da bebeğim artık kucağımdaydı. Ben kurtuldum Allah herkese sağlıklı huzurlu ve rahat doğumlar nasip eylesin canım kadınlar 😍❤️💕