Yasoss Kızlar selamlar ben hem kan sulandırıcı iğne Hemde coraspin kullanıyorum bi doktor 32 de bırakacaz diyo diğeri 34 siz ne zaman bıraktınız bu arada 32+1 haftalık hamileyim
Nessozz Yasoss merhaba ben de ecopirin kullanıyorum 34 olduk bugün içtim bırakıcam sanırım yarın doktor kontrolüm var sorucam yine de ilk yazdığında 34 te bırakıcaz dedi.
Ynckpgn Yasoss bende kullanıyorum bana da 32 de bırakacaz dedi ama korkuyorum ya bişey olursa diye şuan 25 haftalığım
Zeliha_gny Yasoss ben doguma kadar kullandim doktor birakmamam izin vermedi cunku hipertansiyonum var doktorunuza danısmadan birakmayin
Yasoss Ozgulkcr01 daha önceki düşüklerimden kaynaklı araştırma yaptık kanımda pıhtılaşma çıktı kanı sulandırsın diye kullanıyorum
Nessozz Yayalin bi engel yok dedi benim doktorum ilki öyle oldu bu da inşallah kısmet olursa öyle olsun istiyorum.
yasarceyda12 Zeliha_gny bendede gebelik tansiyonu var 36da bırakıcaz dedi sonra iğneye devam Size nasıl bıraktırmadı anlamadım sezeryan ya da normal farketmez coraspin etkili bi ilaç sonumta kanama riski var doğumdan en az 10 gün önce bırakılması tavsiye edilen
Yayalin Nessozz bende oksapar kullanıyorum da normal doğum için ne zaman birakcaksiniz belli mi kaç gün olacağı korkuyorum da