Kızlar peki bu doktorlar sizin sancınız ne zaman başlarsa başlasın doğuma geliyorlar mı yoksa mesai dışında oldukları için başka arkadaşlarımı devrediyorlar ben de özelde bir yere gidiyordum fakat bana Sancım anca o bana bakan doktor mesai saatlerinde ise doğuruyor fakat mesai saatlerinde dediyse başka arkadaşına yönlendiriyormuş böyle bir şeyde beni açıkçası düşündürdü