2prensesannesiiii ay kesinlikle bu konuşmaları öldürüyor beni yaa, bian hiç konuşmayacak sandım ama 2.5yaşla bi güncelleme geldi maşallah bebişlere çok güzel konuşmaya başladı artık, benimde en komiğime giden şey, oyuncaklarının ya da evde bişeyin çalışmadığını görünce bosulmuş anne bosuk bosuk pili bitmiş diyor herşeye, geçen günde pırt yapmaya çalışıyor tuvalette yapamadı anne popomun pili bitmiş pırt olmuyo bosulmuş dedi yıkıldım gülmekten yaa 😂 bana kaynanalık yapıyo resmen ama kıyamıyorum kızmayadaa