Dilsad hayırlı olsun inşallah kolaylıkla yine olur bebişiniz☺️🌸 Tek denemede mi kaldınız. Bide bebeğinizin cinsiyeti ne çünkü ovulasyonla hamile kalanlar erkek oluyormuş sanırım doğrumu anlamadım tam olarak. Yumurta çatladıktan sonra spermle birleşirse erkek. Yumueta çatlamadan önce ilişkiye girilirse kız oluyormuş sanırım