Mihrasina_ Kızlar şimdi şöyle tam net asla hissedemiyorum ama böyle yatağa uzanıp karnıma hafif dokunup odaklandığım da sanki onun içerde oynadığı hissediyorum dışardan net hissedemesem de böyle olan var mı ?
Myworlddd Mihrasina_ bende hissedemiyorum 17+4 üm çok tereddütlüyüm alt karnımada ara ara ağrı gitiyor sizede öyle oluyor mu
kizinaasikanne Mihrasina_ 17+5 bende hissedemiyorum neden acaba ya ilkinde 22. Hafta hissetmiştim bunda da heralde uzayacak tam olarak o hisse duyamıyorum 🙄
vanilya_kokusu_ Mihrasina_ ben 17+3 um ama hafif kelebek kanadı gibi hissediyorum oynadığını herkesin aynı değil tam 20 de net hissedilir
Mihrasina_ kizinaasikanne belkş bir sonraki hafta hissederiz hemen hissetmek istiyorum iyi mi diye düşünmek çok zor
Nimoss kizinaasikanne Plasentanız önde ise daha geç hissedersiniz o sizinle bebek arasında yastık görevi görüyor bebek iyice güçlenmeden hissedemiyorsunuz.Plesantası arkada olanlar direkt temasa maruz kaldıkları için erken haftalarda hissediyorlar.
kizinaasikanne Mihrasina_ belki de ikinci gebeliğim erken hissetmem gerekir diye düşünüyorum o yüzden endişeliyim biraz açıkçası
ongen vanilya_kokusu_ 17 haftalığız ben de öyle hissediyorum günde max 2 falan ama böyle cok garip bi his oluyor bi kaç saniye :))
2812 Mihrasina_ çok normal ben 20 de bile bebek mi değil mi tereddüttteydim haftan ilerledikçe daha iyi hissedeceksin
kizinaasikanne Nimoss bilgilendirme için teşekkürler 😊 gerçekten bilmiyordum. Doktor önde veya arkada diye bir şey söylemedi ama. Önde olması kötü bir şey mi bi bilginiz var mı
Myworlddd Nimoss bende de iki gündür acaba yaşıyormu korkusu var doktora gitmek için sabırsızlanıyprum herhangi bi sorun olsa belirtim olurdu dimi kanama vs
Nimoss kizinaasikanne Ben de detaylı ultrasonda öğrendim dr plasenta arkada güzel arkada olmasını isteriz dedi ama önde olması kötü bir şey mi o konu hakkında bilgim yok. Bir de karın bölgesi yağlı olunca kilolu olunca da geç hissediliyormuş hareketler.
kyaas Mihrasina_ 17+2 ikinci hamileliğim ama bende hissedemiyorum çok nadir bazen sanki hissediyorum ama eminde olamıyorum
Nimoss Myworlddd Kendinizi strese sokmayın bazıları hareketleri daha geç hissede biliyor bu da çok normal önümüzde ki haftalar da hissetmeye başlarsınız diye düşünüyorum.
_Tazeanne Myworlddd merhaba gittiniz mi doktora bende bu aralar acaba iyi mi diye korkuyorum harekette yok
Myworlddd Nimoss ister istemez oluyor kafamı dağıtmaya çalışıyorum bende sağ salim kucaklarımıza alalım🥹🥹
Busraaaakkk Mihrasina_ 19 hafta oldum hala bende öyleyim, hatta emin olamıyorum bebek hareketi mi değil mi diye. Tam tekme ne zaman hissederiz acaba 😄