Mavis_20 Şimdi yan tarafındaki komşuma sordum bana diyor ki bizim ev berbat bir durumda böcekten dolayı maalesef ki öyle bir apartmanda oturuyoruz düşünün su deposu yapmak istiyoruz rıza yok izin vermiyorlar alt kattakiler biz en üst kat olarak mağdur oluyoruz gelin ilaçlatalım komple binayı desek kimse taraftar olmayacak.