Geçen sene bu vakitler evimi bu böcekler basmıştı pencereleri silikonladık sünger çektik bu sene yeni Ekim ayında başladılar özellikle kızımın odasında ve ara koridorda bugün itibariyle de yatak odasında bulduğum yerde öldürüyorum silikonlamadığım yer kalmadı kapı pervazları parkelerin alt ve üst süpürgelik kısımları bulduğum her deliği silikonla kapattım ama hala sürüyle gelmeye devam ediyorlar ve nereden geldiği anlaşılmıyor bir bakıyorsunuz önünüze düştü bu böcek türünü bilen varsa daha önce bir çözümünü bulan varsa Allah aşkına bana yardımcı olsun.
