GULUM11 Iyi gunler arkadawlar.nasilsiniz ? Nasil gidiyor hamilelik? Hareketleri hiss etmeye bawlayan varmi? Agri falan oluyormu? Cvaplarsaniz sevinirim wimdiden tewekkurler.😍😍😍
Gizem_miros GULUM11 hersey iyi guzel canim ama bole insan tuvaleti gelir ya o sekilde karnim agriyor arada acaba neden kusura bakma biraz acik yazdim ama oglumda kucuk acaba ondanmi oluyor yorgunluktan
Deletedmom113 GULUM11 17+5 kızım olucak Allahın izniyle 👋 sadece ufaktan ufaktan hissediyorum.. 😊 mide bulantısı devam ediyo cok nadir de olsa 🐣 Rabbim sağlıkla kucagimiza almayı nasip etsin 💕
Saratln GULUM11 son bi haftadır nezleden dolayı kötü geçiyor biraz ama daha hissetmeye başlamadım perşembe cinsiyet öğrenicez inşallah😊
Enstantane 16+3 oldum bende iki gündür gerçek bir hamile gibi kocaman bir göbeğim oldu çok erken değil mi daha ve aniden mi çıkar gebelikte bu göbek 😔
Arbie Ağrılarım çok kasılmalarımda çıktı rahimde malesef yatıp dinlenemiyorum bir oğlum daha var okula götür getir zor oluyor arada içimde pıt pıt hissediyorum ☺️☺️Bu arada 12+4 de bir oğluşum olucağını öğrendim😍
Ozgle GULUM11 15+4 olduk bizde.Ben hissediyorum bebeğimi.Hatta 12haftalıken falan hissetmeye başladım.Zayıfım galiba ondan hissediyorum.Mide bulantılarım devam ediyor.Gecede karnım patlayacak gibi oluyor ağrı giriyor.Bu perşembe cinsiyet öğrenices inş
Ssraa Ozgle 12 haftalıkken hissetmeniz mümnkün değil sanıyorum. Benim bebeğim ultrasonda o haftalarda çok hareketliydi ama doktorumuz şuan hareketlerini hissetmen imkansız dedi. Üstelik ben de zayıfım. 20 de falan hissetmeye başladım ben
Ozgle GULUM11 canım ben 50 kilo ile hamile kaldım.12haftalıkken 47kilo falandım.Mide bulantılarım devam ediyor yiyemiyorum daha da vermiş olabilirim.
Ozgle Ssraa bende doktoruma söyledim zayıf olduğun için hissedebilirsin dedi .Bide benim göbek çevremde hiç yağ yok ondan da avantajlıyım ve benim gibi hissedenler cok var.