Kizlar 20 haftalık gebeyim yaklaşık bir aydır süt kesiği, ezilmiş peynir gibi akıntım var. Birkaç gün önce doktora gittiğimde gyno-lumexin isminde fitil verdi. Dün kullandım 3 gün sonra da kullanınca bitecek ilaç. Hala akıntı yoğun bir şekilde devam ediyor. Ama ben korkmaya başladım çünkü ilk gebeligimde böyle bir şey yaşamadım. Erken doğum riskine sebep olur mu? Bu durumu yaşayan var mı aramızda? Maya enfeksiyonu yani mantar olduğu yazıyor reçetede ve araştırdığım sitelerde. Şu anlık kaşıntım yok ilerlemesinden de korkuyorum.