EsoMom_ Kaç haftasınız 🥰 Biz 34+6 oluyoruz yarın insallah gün alırız 🥰🥰 Görüş günü bi gelemedi özledim oğluşmuuu🥰🥰
Nessozz EsoMom_ biz de yarın 34+1 oluyoruz 10.45 te randevumuz var nst ye giricem bakalım nolcak😀 iyice zorlanıyorum artık hayırlısıyla sağlıkla kolaylıkla güzel doğumlar 🥹
Kucuk_dunyam EsoMom_ bizde yarın 32+6 oluyoruz kızımı çok özledim görücez bakalım hanımefendinin keyfi yerindemi doğumu konuşur mu acaba doktor
Rusapolat EsoMom_ 36+5 le benimde oğluşu görüş günüm 🥹 bakalım her şey belli olacak herhalde yarın yaa
EsoMom_ Nessozz insalllah hepimizeeeee 🥰 ben arttık oturudugum yerden bile zor kalkıyorum bastonlu nineler benden canlı 😀😀😀😀
merymeryemce ikimelekannesi34 bende 38+1 im benimde salı yada çarşamba günü muhtemelen Rabbim kolaylık versin sag salim kucağımıza almayı nasip ettin 🤲
EsoMom_ Kucuk_dunyam ilk mi hamileliğiniz ? Normalde :8 de alıyorlar doğuma bu yüzden :) 36 yu bekliyorlar :)
Rusapolat EsoMom_ valla bi an önce doğsun. Yoksa kendi elimle çıkartıcam az kaldı 🤣 dayanamıyorum bel ağrısına. Kasılmaları hiç söylemiyorum bile
EsoMom_ ikimelekannesi34 37+0 mı oluyorsunnnn peki ciğerden kaynaklı sorun olmaz mı benim doktorum da 37 de planlıyor ama gelişimine göre gün vericem demişti neye göre bilmiyorum
ikimelekannesi34 EsoMom_ yani olabilir de olmaya bilirde 36 haftada doğan bebeklerde de küveze girmeyen var hepsi bebeğim gelişimine bağlı canım ama sanmıyorum
Rusapolat EsoMom_ aşkım 4 hafta ondan da çektim. Artık acıdan uyuşuyordu. Ağlıyordum o derece. 33 ten sonra aşapı indi benimki kanala. Onunla beraber azaldı darısı başınıza