Minikeller00 ben 8-9 ay kullandım hiç hormon düzenleyici özelliğini görmedim sadece adeti getiriyordu bittikten sonra. Ben adet olmak için kullandım hep suan da prp işlemi olmustum konusmustuk sizinle diğer adetimi bekliyorum o yüzden kullanıyorum bazen bazı aylar olmayabiliyorum çünkü