mihraa_ bende 7 aylıkken dişim çürüdü diş ağrısı yaşadım doktorum lokal anetezi ile dolgu olabilir dedi . Röntgen gerekliydi mesela röntgensiz sadece ağrıya odaklı dişi buldu doktorum antibiyotik kullanamadığım içinde kanal tedavisi yapmadı hemen iltihabı kurutacak pamuk koyup 3-4 gün onunla kaldım sonra çıkarıp kanal tedavisi yaptı bir sorun olmadı . Yani çekim daha kolay bir işlem bir sorun olacağını sanmıyorum canım