anneadayi123123 Merhaba, temizlik için evine yardımcı çağırıp memnun kalan var mı acaba, yerleri elle siliyolar mı, ne ücrete neler yapiyolar acaba? Memnun kaldığınız kişiler var mı?
Deletedmom_297 anneadayi123123 1 kez o hatayı yaptım asla memnun kalmadım yarım yamalak yaptı iyi güvenilir kişi bulmak ve o kişiyle asla samimi olmamak lazım samimiyeti kullanabiliyorlar benim tanıdığımdı
anneoluyorummm103 anneadayi123123 eşimin ailesinin tanıdığı vardı hiç beğenmemiştim yeni eve taşınırkende internetten temizlik şirketi buldum onuda beğenmedim galiba kimsenin yaptığını beğenmiyorum cam için birini alıp gerisini kendim yapcam bundan sonra
Havin49_ anneadayi123123 bir nerde oturuyorsunuz iki elle sürekli silmez arada istersen pervazları fln eliyle temizler
Aloska anneadayi123123 yerleri elle silmiyorlar balım, camlar ekstra ücret, öyle dolap üstü vs istiyorsan yine ekstra ücret benim hamileliğim riskli geçtiği için 4 kişiyi çağırdık hepsi yalandan temizledi gitti tamamen şans işi gelen kadın 3+1 evim 4000 tl ödedim birde dışarıdan yemek istediler 🩷
anneadayi123123 Havin49_ 50. yıl mahallesi ben haftalık çağırmayı düşünmüyorum detaylı temizlik için düşünüyorum
Havin49_ anneadayi123123 yani cnm dediğim gibi başakşehir de 3+1 3500 4000 arası 2+1 e de 3000-3500 arası gidiyorlar
Havin49_ anneadayi123123 o tarafa gelmiyor cnm ya yoksa çok memnun. Olduğum bi abla var ama sadece bbaşakşehir çevresinde çalışıyor
Havin49_ Aloska yani cnm evini temizlemeye gelen insana yemek vermen lazım evde hazırlasan evdekini de yiyorlar dışardan söylesen onu da yiyorlar 9-5 gelen biri illa o kadar yorulup acıkır yani
Aloska Havin49_ yok balım bizimkiler direkt önden söylediler ev yemeği yemediklerini Sakarya’da böyleymiş almak sorun değil bunu bilerek çağırıyoruz zaten ama çok garibime gitmişti ben burdan bunu yerim ona göre gelirim diye
Havin49_ Aloska anladım cnm bizim orda da geliyorlar İstanbul işte hani diyorlar yemek olsun fark etmez ev yemeği de olur dışarı yemeği de siz nasıl uygun görürseniz. 9_5 geliyor işleri bazen 6 ya kadar sürüyor ek bir ücret de istemiyor sağolsun çok iyi bi insan bizim tandık abla