mavibonck Selam kızlar yarın bir düğüne gidecegim 11 haftalık hamileyim göbeği saklamak için korse giysem sizce bebeğe bir zararı olur mu. Bu arada hamilelik göbeği degıl önceden de göbeğim vardı onu saklamak için.
beyzzsenturkkk mavibonck rahmin büyüdüğü için içine çekemiyorsun korse falan giyme 1-2 dk denemek için giysen neyse ama saatlerce o korsenin icinde mahvolursun alacağın riske değmez
mavibonck Mavis_20 bende bilmiyordum internetten de araştırdım istedıgım bilgiyi alamayınca burada sorayım dedim. Giymem canım teşekkür ederim