mavibonck Selam kızlar yarın bir düğüne gidecegim 11 haftalık hamileyim göbeği saklamak için korse giysem sizce bebeğe bir zararı olur mu. Bu arada hamilelik göbeği degıl önceden de göbeğim vardı onu saklamak için.
anneoluyorummm103 mavibonck bence yapmamalısın ben 6.haftamda bile bir şey olur kan akışı yavaşlar diye kullanmamıştım
Cakalllsebahat-0 Zarar verir mi o haftada fikrim yok ama ben olsam takmazdım ya risk almazdım heralde. Bol giyin biraz öyle saklayabilirsin saklamak istersen
mavibonck Tamm kızlar bende sizlerden fikir almak istedim imternette yeterli bilgi yoktu buraya danışayım dedim giymem tabi ki riske atmam teşekkür ederim 🤩