Cakalllsebahat-0 Tam gobek deliğimin orada kendını topluyor taş gibi oluyor çok canım yanıyor canımın yanması normal mi? Bir de 40. Haftaya gireceğim nerdeyse bu doğum belirtisi sayılır mı?
Ceyfer Cakalllsebahat-0 kasılmalarınız başlamış benimde 39+3 te gündüz başladı. Akşam hastaneye gittim gece doğurmuştum. ☺️ sağlıkla kucağınıza alın
fatmag35 Cakalllsebahat-0 @Ceyfer 28 haftalık gebeyim, gün içerisinde benimde aynıları oluyor🥺 normaldir diye aldırış etmemiştim açıkçası, doktoruma söylemeli miyim
Cakalllsebahat-0 Ceyfer ne kadar süre sürdü sizin benim 5 gündür böyle taş kesiliyor orada hep sık sık hem de
Ceyfer Cakalllsebahat-0 benim öğlen 1-2 gibi başladı akşam 11 de hastaneye gittim. Açılmam vardı gece 4te doğdu. Düzensiz toplanmalar oluyodu taş gibi oluyodu karnım korkup gittim muaniye ettiler doğum başlamış dediler.
Cakalllsebahat-0 Ceyfer aaaa doğum olacagı gun yanı oldu sızın. Benım gunlerdır boyle neden dogmuyor kı
Ceyfer Cakalllsebahat-0 son zamanda gittinizmi belki açılmanız yeni yeni başlamıştır. Benim hastaneye gitmeme yakın çok sık olmaya başlamıştı.
Cakalllsebahat-0 Ceyfer devlet hastanesı takıplıyım biz açıklık söylemiyoruz dediler alttan bakıp muayene de etmediler sadece nst ye baktılar dogum yok dedıler yolladılar🤦🏻♀️
Ceyfer Cakalllsebahat-0 sürekli oluyorsa yarın yine bi gidin ama doğum belirtisi başlamış çünkü ve 40 hafta olmuşsunuz zamanda gelmiş.
Cakalllsebahat-0 fatmag35 o haftalarda da olmuştu bende çok net hatırlıyorum ozellıkle yururken oluyordu ama sizin çok şiddetliyle bence soyleyın kesınlıkle doktora. Bu haftadaki bambaşka bir şey