Bugün doktora, gittim 2 hafta önce kanamam olup 2 gün hastanede yattım 2 haftadır kanamam gelmedi idi doktora sordum Protestan kullanmaya devam ediyorum günde 3,kere ne yapayım nasıl kullanayım bırak dedi kanaman yoksa ultrasonda da büyük bir kanama görmedi tamam dedim çıktım farklı bir ilde doktor plan dışı AVM ye gitmek zorunda kaldım yürümüş oldum eve geldim bir kaç saat sonra kahverengi lekelenme geldi
Memleketime gitmem lazım bu durumda gidebilir miyim dediğimde evet dediği için gece 3 e bilet aldım şuan az gibi ama elim kolum bağlandı küçük bebeğim var otobüsten ayrılma gibi durumum olmayacak inene kadar siz olsanız ne yaparsınız yolculuk daha çok etkiler mi yarın gidince kesin ordaki doktora gidicem ama çok korkuyorum
Bana fikir verir misiniz
Teşekkürler şimdiden lütfen kötü yorum yapmayın sizde aynı durumda olabilirsiniz Allah korusun 🙏🙏🙏