Kızlar 10 haftalık olduk. Şuan belki bir iki kilo ancak almışımdır ama canın sıkılınca bile bir şeyler yiyesim geliyor. Çok kilo almak istemiyorum çünkü çatı ağrım başlıyor kilo alınca. Üç beş kilo ile gebeliği tamamlayanlar nasıl yapıyor acaba? 🥹 az mı yemem gerek