Biz ikinci bebeği düşünüyoruz istiyoruz da bayadır adetim hep düzensiz ama bu ay da 3_4 gün geçti bugün beta kan verdim daha sonuç çıkmamış da içimde bi his hamileyim diyo 🤭 inşallah 🥰 varsa eğer 5+1 dedi doktor umarım vardır test yapsam mı acaba yarın çıkar mı ki kararsızım da negatif çıkınca üzülüyorum da 😆😆 hayırlısı bakalım
Böyle 3_4 gün geçip de öğrenen var mı ilk oğlumu bir gün gecikmeyle öğrenmiştim