Kızlar Bagi neo2 aldık, daha kullanmadık ama tam bir fiyat performans ürünü, biz Babymall da indirim vardı çok iyi denk geldi, e bebek de sadece bebek arabası 26 bindi, biz puset ve Bebek arabsını 18 bin TL aldık, alacak olanlar kaçırmasın, katlanması çok kolay, aşırı yüksek fiyatlara gerek yok bence ama tercih meselesi, biz bunu tercih etme sebebimiz, rahat katlanması, çift yönlü olması, katlanınca elle tutup sürükleyebiliyosun çok rahat, üstüne 100 kg Luk adamlar çıktı hiç bir şey olmadı, alüminyum bir ürün parçaları bu da avantaj oldu, almak isteyenlere fikir olsun dye açıklamak istedim, Kasım indirimini kaçırmayın derim