Ayseazsoyler Ben onur beyi asla tavsiye etmem muayene max 5 dk sürüyor herşey olur normal diyor endişenizi anlamıyor hiç özel gibi değil. ablam 4 yıl önce ondan memnundu ben 11 hftalığa kadar ona gittim 2-3 muayene oldum kendisiyle ama bana hiç iyi gelmedi.
nursel6008 şimdi medical park hastanesinde feyza arman’a gidiyorum aşırı memnunum kendisinden 23 yıllık bi doktor ve tatlı dilli güler yüzlüü şükür..