semraclskn Eşimle bir türlü anlaşamıyoruz. 38 haftalık olucam neredeyse doğucak😂Nil , Çağla veya Melis karar veremedik bi türlü.Soyadımız Çalışkan sizce hangisi güzel
pembeayakkabilikiz semraclskn ay Nil çok güzel bı ısim bende Miray koymak ıstıyorum ama Nil, Eflin gbi ısımler de çok hoşuma gıdıyor kararsızım 😃
semraclskn pembeayakkabilikiz Miray da çok güzel. Kararsızlık çok kötü birşey sona bırakmamak lazım hediyelikler yetişmicek biz karar verene kadar😂
MerveLeo semraclskn melis ablamın adı. Merhametli ailesine düşkün zeki ve güçlü bir karakter. Eğer kurarsanız inşallah karakteri de benzer.