Kızlar merhaba 37 haftalık hamileyim devlet hastanesi takipliydim bebeğim ters ve sezeryan olacağım için araştırmaya yönlendirmişti. Bugün orada kontrolüm vardı gün verecekti ancak 1 aya kadar boşluğum yok hastaneyi değiştir dedi. Bu arada bebeğimin kilosu geçen hafta gittiğim de 2700 grdı bu hafta da 2750 Gr dedi hiç kilo almamış bunun takibini ben yapıyorum doktorun yapması gerekirken. Bi kaç tane daha araştırma hastanesine gittim hiç biri gün vermedi sancılanırsan gel acil sezeryana alırız dediler benim de içime sinmedi sonuçta bebeğim beslenemiyor. Eve yakın çok bahsedilen özel hastaneye gittim ve hemen cumartesi günü için sezeryan günü verdi daha fazla bekletemem dedi. Doktorum çok mütevazi be ilgili biri dua edin lütfennn bana doğumum güzel geçsin de buraya bende pozitif doğum hikayemi yazabilirim inşallah korku heyecan herşey bi arada yaşıyorum ilk gebeliğin tecrübesizliği galiba 🥹🥹