Kızlar ilk doğumum sezeryan oldu şimdi ikinciye hamileyim doktor bu doğumunda sezeryan olacağını söyledi ve erken ameliyat olacakmışım bunun nedeni nedir yani illa 38 hafta da ameliyat olmam şartmı mesela 39 da ya da tam 40 haftalıkken sezeryan olsam olmuyor mu öyle ?