ebcan94 Merhaba kızlar 13 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim öğlen 2 gibi sol kasığıma bir ağrı geldi sancı yapıyor gibi oturup kalkarken falan açıyor resmen başına gelen var rahmin büyümesinden midir yoksa başka bir şey mi acaba
Lremblc Benim ikiz değil ama bende yaşıyordum bildiğin bıçak saplanması gibiydi korkudan yerimden kımıldamak bile istemiyordum doktor rahim büyümesiyle alakalı olduğunu söylemişti ☺️
Lremblc ebcan94 ilk zamanlar çok sıkıntılı gerçekten hiçbir şeyden anlamıyorsun sürekli tedirginlik oluyor insanda neyseki son aylarda hareketlerini hissetmeye başlayınca en azından hareket ediyor sorun yoktur diyebiliyorsun 🥲
ebcan94 Lremblc evet bir de hafif kanamam oldu her şeyde doktora gidesim geliyor onlar da normal olabilir diyorlar ama insan yine tedirgin oluyor 🤭
Mutluluk_21 ebcan94 ben 20 haftaya geldim halen korku halen endişe hatta iki günde bir doktora gitmek istiyordum sabah doktordan gelip akşam acaba nasıllar diye merak ediyorum.akışa bırakmak lazım doktor kontrolleri zamanında yaptırıp ilaçları düzgün kullanıp gerisini Allah’a bırakmak lazım yoksa hiç ne günler nede zaman. Geçiyor
ebcan94 Mutluluk_21 evet o bende de oluyor doktora gittiğim gün iyiyim diğer kontrole kadar iyiler mi bir şey olmadı inşallah göğüslerm mi küçüldü diye kendimi yiyorum ama Allah korur bebeklerimizi 🙏🏻🥰
Mutluluk_21 ebcan94 iki gün öncesine kadar geceleri acıkıyordum gece ücte kalkıp bişeyler atıştırıyordum sonra artık acıkmadım sabahları uyananakadar. Doktoru aradım ben gece acıkmadım diye acaba bişey mi oldu doktorum dedi vücut artık alışmaya başlıyor bu sürece hep aynı olmaz ☺️hep kendimi tek sanırdım benden çok varmış meğersem
ebcan94 Mutluluk_21 tüp bebek değil normal 12. Haftada ikiz olduklarını öğrendim ilk gebelik ondan evhamlıyım bende 🤭 1.5 yıl sonra oldu bir de insan tedirgin oluyor 🥹🙏🏻🤭
ebcan94 Havin49_ benim daha önce çok olmamıştı bugün olup uzun sürünce korktum biraz Allahım kolaylık versin bize işimiz zor 🤭