mhtparslan 19 haftalık hamileyim yemeklerden sonra karnım patlicak gibi oluyor zor nefes alıyorum bu durumu yaşayan var mı
anneoluyorummm103 mhtparslan hafif şeyler yemeye çalış ve az az sık ye. Soda ve yürüyüşte iyi geliyor 😄
cdss mhtparslan yemeklerden sonra uzanmamaya çalışın oturmak daha iyi geliyor ama 31 den bildiriyorum hala aynı durumdayım ve nefes nefese kalıyorum 😊
mhtparslan cylnboran04 Az az yemeğe çalışıyorum ama gün içerisinde çok su içmek zorundayız oda karnımı çoook şişiriyor
mhtparslan anneoluyorummm103 Evde vakit geçiriyorum kesinlikle yürüyüş yapmam lazım ilk hamileliğim olduğu için biraz sakınıyoruz 9 yıl sonunda hamile kaldım tüp bebekle
mhtparslan mozen Tahmin bile etmek istemiyorummmm 😬😄 Kimse hamileliğin bu yönünden bahsetmemiştiiiiii😃😃
mhtparslan Damlalala Bende öyleyim yemekten sonra uzanıyorum inanılmaz ağırlık çöküyor ve nefes darlığı Daha çok başındayız inşallah düzelir bu durum
lotusflowers mhtparslan benimde öyle 15 haftalık olduk az önce yemek yedim karnım öyle geriliyo ki sanki yırtılacak gibi o derece bi şişkinlik yaşıyorum ayakta duramıyorum acıdan
mhtparslan lotusflowers İnşallah geçicidir bu durum yoksa daha yolun başındayız ilerideki halimizi düşünmek bile istemiyorum