saimermzn aynı şekilde ben de 3 buçuk sene önce ameliyat oldum tiroidlerim alındı ve atom tedavisi gördüm. Şuan doktorum dozumu yükseltti ama kontrolü 1 ay sonra istedi, o yüzden bekliyorum. Haftaiçi 150, haftasonu 100′lük alıyorum. Bundan önce de haftanın 6 günü 100, 1 gün de 150′lik alıyordum.