Tgucee merhaba ben de bugün kullanmaya başladım 31 inde kontrole gidicem daha önce letu kullandım ben sağda sola göre hem daha çok folikül vardı hem de en büyüğü 20 mm di sol niyeyse hiç büyümüyor. Tek bi tarafta istenen büyüme olursa yine de iğneye gerek duyulur mu sizce? Çatlama da doğal kendiliğinden oluyor çok şükür hatta bu ayın başında gittiğimde bizzat doktor muayenede gördü ve çatlama olduğunu söyledi