3 yaşında çocuğum gribal enfeksiyon geçirdi eylül 24 te o zaman hastalık bitiminde falan öksürük olmadı 6 ekim gibi gece öksürükleri başladı hafiften şuan hala devam ediyo online bi hekimle görüştüm durumu anlattım ( yaşadığımız bölgede kliniği olan doktor yok devlette çok ilgilenmiyo) reflü var gibi gözüküyo dedi anlatttığım bilgilerden yola çıkarak ve hem reflü hem öksürük için şurup verdi ilaçları kullanalı daha bir hafta olmadı ama hala öksürüyo geceleri başına böyle bişey gelen var mı çocuğunda reflü olan gece öksürüğü olan çocuğa sahip olan neler yapıyosunuz çok tedirginim bu şekilde bayadır öksürüyo çünkü artık düzelmezse salı günü mecbur devlete götürcem ilgilenmiyo onlarda ama şansımı deniycem yani