thetwinmom banuu43 benim doktorum özeldi asistana ulaşıp soruyordum fotoğrafını gönderip kanama boyutunun
banuu43 thetwinmom benimde şu anlık öyle. Sadece sabah koyu kırmızı gibi gelmesi korkuttu beni. Ne yapacağımı bilemedim
banuu43 thetwinmom ultrason ile baktı. Kese etrafında kanama görmedi. Geç döllenme dedi. Ama şükür kalp atışı yakaladı. Fitil verdi kırmızıya dönerse kanama gel hemen dedi. Dinleneceksin bol su içeceksin dedi. Umarım sağlıklı devam eder.
esrskr Kızlar benimde kanamam vardı ve Protestan iğne yazdı doktorum normalde hapını içiyordum ağızdan ama kırmızı kanama arttığı icin iğne yazdı bugün iğne yaptığı yer ve bütün vücudum kemiklerim çok ağrıyor iğnenin etkisi mi sizce bu sanki çok ağır grip olmuşumda kemiklerim sızlıyor gibi
banuu43 esrskr sizin gibi durumu arkadaşım yaşadı. Doğuma kadar o iğneden vuruldu. Ama şükür şimdi çocuğu 6 yaşında. Hepsi sağlıklı gitsin inşallah.
thetwinmom banuu43 çok geçmiş olsun bende ilk kalp atışını sizin gibi acilde duymuştum ama yüksek kanamayla gitmişim Rabbim tekrar yaşatmasın sıkı sıkı tutunsun yavrunuz size 🥰 çok sevindim sizin adınıza
esrskr banuu43 teşekkür ederim inşallah sağlıkla gider ama bu yaşadığım ağrılar normal mi acaba iğneden mi
thetwinmom esrskr iğne fitilden daha etkili muhtemelen ondan olabilir bence kalçadan mı oluyorsunuz iğneyi benim progestan dex göbekten iğneydi kendimiz yapıyorduk şükür 20. Haftada bıraktım bebekler sağlıklı olsun da insanın gözü ne iğneyi ne fitili görüyor sağlıkla kavuşun inşallah
narbibi msskrkss Ben progestani vajinadan kullandim agizdan kullanilmiyorki hangi doktor tavsiye etdi ilk gebeligimde düşük riski ve kalp atişi yoktu dr. Cüneyt uzun vajinadan 1 ay kullanmami söyledi kullandim ve bebegimiz sağ salim kucagimiza geldi
banuu43 thetwinmom çok teşekkür ederim. Rabbim herkesim yavrusunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 😍😍
Bimiyendis msskrkss benim doktorum da rahimden alınan fitilin emiliminin az olduğunu söyleyerek ağızdan almamı söyledi bir kaç kez. Bazı yan etkileri oluyor, tansiyon düşüklüğü, baş dönmesi, sersemlik gibi. O yüzden gece yatmadan önce 2 tane alıyorum
fatmag35 msskrkss ilk gebeliğimdekini unuttum🙈 ama bu gebeliğimde 5 ampullük vermişti içinden sadece bir tane kullandım, kanamam devam etseydi kullanmaya devam edecektim muhtemelen. Kanama kesilince sadece hapla destekledik bir süre.