2 gebeliğimde de ilk haftalarda koyu kahverengi kanamalarım oldu. Aynı şekilde düzenli progestan hap ve iğne kullandım ve tabiki o dönemde hareketlerede dikkat etmek gerekiyor. Doktorum bir iş yapma, sadece wc ye gidip gelecek kadar yorul dedi, dikkat etmeye çalıştım. İlaçlarlada kanamam kesildi. 🙏🏼
Progestanı ağızdan kullandım ilk, sonra içerde de hafif kanama alanı görülünce vajinadan kullanmıştım.
İnşallah sizinde geçecektir🙏🏼🙏🏼