Eşim dün diyor tenin çok kuru 😀😀bişi kullanmıyormusun dedi yok deidm çünkü vücuduma krem sürünce rahatsız hissediyorum yapıp yapış gibi ,vücut spreyi kullanıyorum ama sanırım mesele güzel koku değil yumuşak ten istiyor 😀🤣🤣🤣. Yumaşak eden neler önerirsiniz