edakok hiç korkmayın tabiki zorluğu oluyor ama bebeğinizi kucağınıza almak okadar güzel bi duyguki :) ben bu hayatta en son insan kalsam ameliyat olamam sanıyordum :) o gün geldiğinde okadar korkmadan giridmki doğuma ve sonrasında ayaklandıktan sonra hiç yatmadım diyebilirim hep aktiftim hep ayaktaydım o yüzden çok daha çabuk iyileştim en büyük tavsiyemdir sürekli hareket halinde olun ❤️