İlk betam 19 ekimde 79 geldi
İkicisi 21 ekimde 144
Üçüncü 23 ekimde 199 geldi
İlk artışı sağlıklı buldu doktor. 19dan 21 ekime yüzde 80 artmış ama 21inden bugüne yüzde 30 artmış çok canım sıkıldı sanırım sağlıksız gebelik ama hiç ağrım lekelenmem hiçbirşeyim yok. Böyle olup sonradan yükselen varmı. Yada yükselmezse ne olabilir ihtimaller nelerdir