misafir4578 Haftadayiz tekmelerini rahim ağzında zaman zaman popomda bile hissediyorum bu tekmeler biraz durulacakmi hafifleyecekmi ilerleyen zamanda yaşayan var mı ?
juli_naz misafir4578 28 ci haftada demek oluyor ki daha dönme ihtimali çok yüksek.. biz 38+0 olduk bugün ve hala paşam oturuyor 😀yani haftaya sezaryen ile dogumumuz var
misafir4578 juli_naz Maşallah benimde zorunlu sezaryen zaten ters o ayrı aceba dedim büyüdükçe yer kalmaz bebek birazdaha hafif hareketler yapar Miki diye şuan biraz sert tekmeliyor
misafir4578 Havin49_ Benimde zorunlu sezaryen ama aceba tekmeler hafifler mi büyüdükçe ne bilim yer kalmayınca daha hafif hareket edermi aceba şuan biraz sert tekmeliyor ondan
Havin49_ misafir4578 bende de o var cnm 19 haftalık ikiz bi o vuruyor bi o tabiki yeri daraldıkça hareket azalacaktr