Merhabalar arkadaşlar 36 haftalık hamileyim aşırı enfeksiyonum vardı. Bugün serum fizyolojik ile vajina yıkaması yapıldı acayip zor ve ağrılıydı. Yaptıran var mı ? Şu an biraz kahverengi lekelenme var. Endişenlenmeliyim mi bilemedim. 3.gebeliğim ve ilk defa böyle birşey yaşıyorum. 34. Haftadan beri de nst de ağrı çıkıyor. Bugün de çıktı yine az enfeksiyondan sanırım.