Kızlar ben sürekli yüz üstü yatan biriydim ve illa iki kolumu yastığın altına sokmam gerekiyor uyurken🤦🏻♀️ artık 27. Haftama girdim ama yan yatıp uyumama rağmen gece veya sabah sürekli yüzüstü uyanıyorum ya, göbeğim biraz büyüdü bu ara ama hala yüz üstü yatabiliyorum demek ki.. nasıl aşacağım bunu çocuğum sıkışacak diye kokuyorum valla bi uyanıyorum yüzüstüyüm hemen dönüyorum soluma korkuyla😬😬😬